• Bd. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, Sector 1, Bucureşti
  • +40 21 2083 100

Chestionar “Satisfacţie Clienţi”

Stimate Client,
Prin intermediul acestui chestionar dorim ca eforturile de îmbunătăţire la nivelul întregii companii să permită realizarea unor servicii specializate cât mai competitive şi complete iar informaţiile primite de la dumneavoastră, prin completarea acestui chestionar, ne sunt foarte utile pentru satisfacera cerinţelor în ceea ce priveşte nivelul de siguranţă, calitate şi eficienţa costurilor astfel încât colaborarea companiilor noastre să fie benefică ambelor părţi.

Cum evaluaţi colaborarea dintre compania dumneavoastră şi ROMATSA?
Imaginându-vă furnizarea unor servicii perfecte, vă rugăm să apreciaţi cât de departe sau aproape sunt serviciile noastre către dumneavoastră în raport cu nivel considerat perfect ?
Capabilitatea ROMATSA de a-şi respecta angajamentele (procedurile de coordonare/colaborare) cu compania dumneavoastră.
Evaluaţi calitatea serviciilor oferite de ROMATSA în raport cu alţi furnizori de servicii de trafic aerian.
ACC:
APP:
TWR:
AIS/METEO:
PNA/CNS:
Serviciile furnizate de ROMATSA sunt:
Aţi fost nevoit să apelaţi la personalul de conducere ROMATSA pentru o problemă specifică ?
Este uşoară contactarea personalul de conducere ROMATSA pentru o problemă specifică?
Aţi fost mulţumit de modul de rezolvare al problemei?
Cât de des apelaţi la personalul de conducere ROMATSA pentru rezolvarea problemelor specifice (în legatură cu serviciile specializate furnizate de ROMATSA)?
Vă rugăm să descrieţi nivelul de satisfacţie cu privire la calitatea serviciilor/produselor furnizate de ROMATSA

Date despre dumneavoastră

Vă mulţumim pentru sugestii şi comentarii. Apreciem opiniile dumneavoastră şi le vom lua în considerare în procesul de îmbunătăţire a calităţiii serviciilor noastre.